Állásajánlatok


Adminisztratív irodai munkatárs

Állásajánlatok
A K+R Kft-ről

A K+R Kft-ről

30 éves, teljesen magyar tulajdonban lévő vállalkozás, mely meghatározó területet tölt be bizonyos piaci szegmensekben. Magyarországon piacvezető az íves öntapadó papírok és fóliák (ebből készülnek a címkék és a matricák), az autó- és épületüveg fóliák (ezzel sötétítjük utólag az üvegeket és védünk a hőtől), a karosszériavédő fóliák (ez védi a nagyértékű autók fényezését) és az autócsomagoló fóliák (ettől lesznek egyedi megjelenésűek az autók) területén.

Nemzetközi webshopján keresztül (www.wraptrade.com) Európa valamennyi országába szállít, saját márkáját (Skyfol) már 11 országban értékesíti disztribúciós hálózatán keresztül, több márkát (Inozetek, STEK, Iristek) nagyobb régión belül forgalmaz. Klasszikus nagykereskedelmi cég, a beszállított árut raktározza és kisebb mennyiségekben tovább értékesíti.

Veres Péter – tulajdonos, ügyvezető

Milyen nálunk dolgozni?

Erőteljesen növekedtünk az elmúlt években, de sikerült megőriznünk a családias légkört, ahol összeszokott csapat van. Szisztematikus és rengeteg munkával lépünk évről-évre előre jól kidolgozott tervek mentén. Valamennyi irodai folyamatunkat leírjuk, így jól érthetőek és könnyen követhetőek. Több izgalmas fejlesztést is futtatunk, melyek rengeteg szakmai elismerést és jó eredményeket fognak hozni a vállalkozásunk számára.

Minden év elején együtt beszéljük át a terveket, hogy mindenki lássa a nagy egészben a szerepét, amikor egy részfeladatot végez.

Milyen nálunk dolgozni?
Sok a munka, de nincs feszültség, így gyorsan elszállnak a napok és csak azt vesszük észre, hogy ismét egy negyedéves kimutatás van, vagy egy újabb év végi közös vacsora.

Célom továbbra is, hogy ezt a jó közösségi hangulatot sikerüljön megtartani, miközben eredményességünket nem csökkentve tudjunk tovább növekedni és további szakmai elismeréseket begyűjteni.
Veres Péter – tulajdonos, ügyvezető

Mi az az adminisztratív munkatárs pozíció?

Kiemelten fontos pozíció, ahol a precizitás elengedhetetlen. Folyamatosan írásban és néha szóban kommunikálhatsz a külföldi beszállító partnerekkel a világ minden tájáról. Változatos igények érkeznek telefonon és írásban hozzávetőlegesen 50-50%-ban a belföldi és a külföldi ügyfelektől, melyek megválaszolásához alapos termékismeret szükséges. Megrendelések kiküldésénél, azok fogadásánál és valamennyi adminisztratív feladatnál fontos az odafigyelés és az esetleges hibák elkerülése.

Küldetésünk és értékeink

Küldetésünk és értékeink

Ezt szeretik, akik nálunk dolgoznak

Ezt szeretik, akik nálunk dolgoznak

Így nézne ki nálunk egy átlagos napod

Reggel 8-kor kezdünk, általában 7:45-re mindenki bent van. Megkapod a megrendeléseket, azokat beviszed a rendszerbe, majd emailben elküldöd a beszállító partnereknek. Megnézed az emaileket, válaszolsz az esetleges kérdésekre, feldolgozod a bejövő megrendeléseket. Átnézed a korábban kiküldött megrendeléseket, amelyekre nem jött visszaigazolás, hogyan állnak. Lassan itt az ebédidő, jelzi a gyomrod, megebédelsz, majd leöblíted egy finom kávéval. A raktár behozott egy új beérkezésről dokumentumot. Felviszed a rendszerbe, ellenőrzöd az árakat, közben van 2 új termék is, ezeket létrehozod a rendszerben. Közben meg is jöttek a délelőtti megrendelések visszaigazolásai, felviszed a gépbe a várható beérkezéseket és ellenőrzöd az árakat. Átnézed az emaileket és válaszolsz a kérdésekre. Huss vége is a napnak, 16:30, irány haza.



Iroda

Iroda
Elvárások
A munkavégzés részletei

A munkavégzés részletei

Munkavégzés helye:
Budapest 19. kerület Hofherr Albert utca 3/a

Munkaidő:
H-CS – 8:00-16:30; P – 8:00-15:00

Bérezés:
felkészültség függvényében
nettó 250.000 - 300.000 Ft / hó

Jelentkezz az állásra

Kiválasztás menete

Kiválasztás menete